Platforma wibracyjna

Wibrotrening, trening całego ciała. Urządzenia wytwarzając wibracje wywołują naturalne skurcze mięśni. Zaangażowanych jest 100% mięśni. Na tradycyjnym aerobiku pracuje 40% – 60% mięśni. Już 10 minutowe sesje, 3 razy w tygodniu wystarczą do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów!

Osteoporoza - atakuje bez ostrzeżenia!

Osteoporoza zwana „cichym złodziejem kości” to wyniszczająca choroba szkieletu, której obiawami są złamania, szczególnie stawu biodrowego i kręgosłupa, przewlekły ból i ograniczenie zdolności poruszania się.

Bardzo ważna jest aktywość fizyczna, aby bronić się przed tą chorobą. Polecamy trening na platformie wibracyjnej ze specjalnie ułożonym programem.

Dla kogo?

Pole zastosowania wibrotreningu jest niezwykle szerokie – stosują go zarówno kosmonauci, sportowcy wyczynowi, tancerki baletowe, klienci fitness klubów i salonów odnowy biologicznej, jak również osoby w wieku starszym, pacjenci klinik rehabilitacyjnych i szpitali.

Trening jest przeznaczony w szczególności dla zapracowanych ludzi, zażywających zbyt mało ruchu i cierpiących na brak aktywności. Jest idealny dla wszystkich, u których brak ruchu jest spowodowany brakiem czasu oraz znaczną nadwagą. Przeznaczony jest także dla tych, którzy nie lubią ćwiczyć lub nie mogą z powodu kontuzji i schorzeń.

W przypadku treningu wibracyjnego uzyskujemy pożądane efekty bez dźwigania ciężarów w siłowni, lecz przez dobór odpowiedniej częstotliwości drgań i ich amplitudy, czasu trwania jednej sesji (max. 30 min.), ilości powtórzeń sesji w tygodniu (optymalnie 2-3 razy) oraz stopniowego doboru trudności ćwiczeń na platformie.

Co to takiego?

Wibrotrening, czyli trening całego ciała w oparciu o wibracje jest to nowatorska metoda treningowa opierająca się na stymulacji nerwowo – mięśniowej organizmu przez drgania mechaniczne.

Urządzenia do wibrotreningu takie jak POWRX, SKANDICA, wytwarzając wibracje wywołują naturalne skurcze mięśni (odruchy bezwarunkowe) nazywane skurczami wibracyjnymi, we wszystkich zaangażowanych partiach mięśni.

Już 10 minutowe sesje, 3 razy w tygodniu wystarczą do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów. Mylnie przyjęte zostało, że rezultaty zależą od długości treningu – w rzeczywistości to jego intensywność ma największe znaczenie.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.