Opis zajęć

CROSS TRENING – jest pewnego rodzaju programem kondycyjnym. Został zaprojektowany tak aby wywołać jak najszerszą reakcję adaptacyjną. Cross-Trening nie jest specjalnym programem fitness, ale celową próbą zoptymalizowania fizycznych właściwości w każdym z dziesięciu głównych celów fitnessu.  Są to: układ krążenia, wydolność oddechowa, wytrzymałość, siła, elastyczność, zwinność, szybkość, koordynacja, równowaga, dokładność.  Cross Trening powstał, aby wzmocnić wszystkie te fizyczne właściwości, przez to daje możliwość rozwoju całego ciała tracąc nadwagę, a jednocześnie budując siłę i kondycję. Jednym z celów jest angażowanie w czasie ćwiczeń jak największej ilości mięśni i ścięgien, a ćwiczenia wykonuje się bez przerw między seriami i powtórzeniami.  Każdy trening może być innym zestawem ćwiczeń o różnej intensywności i ilości powtórzeń z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz dodatkowego sprzętu takiego jak: kattlebells, sztangi, hantle, piłki lekarskie, drążki, skrzynie i skakanki. Każdy trening może być nowym wyzwaniem dzięki któremu można zmienić swoją sylwetkę, stracić nadwagę i zyskać ogólną sprawność.

TABATA- to dodatek do treningu. Trwa zaledwie cztery minuty, ale jest tak intensywny, że może zastąpić nawet godzinny trening. Trening Tabata skutecznie pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz poprawia wydolność organizmu. Jest tylko jedna zasada: należy ćwiczyć bardzo szybko, nie odpuszczając sobie i nie wydłużając przerw. Trening Tabata rozwija wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową). Ale przede wszystkim to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu. Metoda dr. Tabaty pozwala spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych. Taki efekt uzyskujemy poprzez utrzymujący się po zakończonym treningu podwyższony metabolizm kwasów tłuszczowych. Może to trwać nawet kilkanaście godzin. Dzięki temu tkanka tłuszczowa spalana jest szybciej, mimo że nie wykonujemy już ćwiczeń.

FAT BURNING - Zajęcia aerobowe szczególnie ukierunkowane na optymalne spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia prowadzone są w umiarkowanym tempie, polegają na łączeniu prostych kroków w układ choreograficzny, który przeplatany jest ćwiczeniami wykonywanymi również w tempie aerobowym. Układ choreograficzny powtarzany jest kilkakrotnie dzięki czemu poprawia koordynację i pamięć ruchową. Trening wspaniale spalający tkankę tłuszczową. Zajęcia dla wszystkich.

ABT – BRZUCH, UDA, POŚLADKI   – Zajęcia ukierunkowane na modelowanie i wzmacnianie dolnych partii ciała (Brzuch, Pośladki, Uda). Wzmocnienie tych partii mięśniowych jest warunkiem lepszej stabilizacji kręgosłupa, poprawia sylwetkę. Zajęcia dla wszystkich.

ZUMBA - Proste zajęcia w gorących rytmach latino z wykorzystaniem podstawowych kroków salsy, rumby, mambo i merange. Znakomicie rzeźbi brzuch, talię, pośladki i uda. Świetna zabawa!

STEP - Stepowanie na stopniu to doskonały trening kondycyjny dla każdego, który nie przeciąża żadnej partii mięśni, a wzmacnia je i rozwija koordynację ruchową. Dzięki niemu spalasz mnóstwo kalorii. Koszt energetyczny wydatkowany podczas zajęć ze stepu jest w przybliżeniu taki, jak przy bieganiu z szybkością około 11 km/h. Świetna zabawa.

BOSU - Trening kondycyjny z wykorzystaniem platformy bosu – poprawia równowagę, wyszczupla nogi, mocno angażuje mięśnie brzucha, świetnie przygotowuje do sportów zimowych.

TBC Total Body Conditioning – to zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tłuszczyku i pracę nad poszczególnymi mięśniami, bez żadnej taryfy ulgowej. Na lekcji wykorzystywany jest wszelkiego rodzaju sprzęt wzmagający pracę mięśni. Dzięki temu przyspieszasz moment uzyskania zdrowego, wysportowanego ciała.

PILATES - ZDROWY KRĘGOSŁUP  Połączenie klasycznych ćwiczeń Pilates z formami Flow Motion, Power Chi, elementami Asan Jogi i stretchingu. Trening mięśni głębokich, układu sercowo- naczyniowego, oddechowego, forma ćwiczeń dla duszy, ciała i umysłu. W lekcji wykorzystujemy nowoczesny sprzęt do ćwiczeń mięśni głębokich: IO Ball, Flow Tonic, Pilates Ring, Body Ball.

AEROBOX –  lub inaczej aeroboxing to zajęcia, które łączą w sobie klasyczne elementy fitnessu ze sztukami walki, takimi jak karate, boks czy kickboxing. W skład ćwiczeń wchodzi kompleksowy program fitnessu, który pozwala rozwijać kondycję, wytrzymałość siłową, a także zwiększa siłę dynamiczną, szybkość i równowagę.

PUMPY – to rodzaj ćwiczeń z użyciem sztangi. Ich ideą są sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem, na który każdy z uczestników indywidualnie nakłada odpowiadające mu obciążenie.

JUMPING FROG –  to innowacyjny program treningowy na specjalnie opracowanych i  skonstruowanych trampolinach. JUMPING FROG to doskonała forma aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinie poprawia kondycję, modeluje sylwetkę , wyzwala endorfiny oraz świetnie spala tkankę tłuszczową.

TRENING FUNKCJONALNY -  to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami.

SHAPE - to trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego.

!!! TRENING PERSONALNY – Potrzebujesz indywidualnego podejścia, nie chcesz ćwiczyć w grupie, chcesz zrealizować konkretne cele, chcesz mieć Trenera, który zapewni Ci ćwiczenia poprawiające wygląd i samopoczucie, zapisz się do Nas.

Skorzystaj z Naszego wieloletniego doświadczenia i umiejętności pracy z ciałem.

Możliwość uczestniczenia dwóch osób w jednym treningu!

Zapisy pod numerem: 065/546-73-65 LUB 509 386 786

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.