Cross trening

 

Jest pewnego rodzaju programem kondycyjnym. Został zaprojektowany tak aby wywołać jak najszerszą reakcję adaptacyjną. Cross-Trening nie jest specjalnym programem fitness, ale celową próbą zoptymalizowania fizycznych właściwości w każdym z dziesięciu głównych celów fitnessu.  Są to: układ krążenia, wydolność oddechowa, wytrzymałość, siła, elastyczność, zwinność, szybkość, koordynacja, równowaga, dokładność.

 

Cross Trening powstał, aby wzmocnić wszystkie te fizyczne właściwości, przez to daje możliwość rozwoju całego ciała tracąc nadwagę, a jednocześnie budując siłę i kondycję. Jednym z celów jest angażowanie w czasie ćwiczeń jak największej ilości mięśni i ścięgien, a ćwiczenia wykonuje się bez przerw między seriami i powtórzeniami.  Każdy trening może być innym zestawem ćwiczeń o różnej intensywności i ilości powtórzeń z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz dodatkowego sprzętu takiego jak: kattlebells, sztangi, hantle, piłki lekarskie, drążki, skrzynie i skakanki. Każdy trening może być nowym wyzwaniem dzięki któremu można zmienić swoją sylwetkę, stracić nadwagę i zyskać ogólną sprawność.

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.