Bosu

KOMPLEKSOWY TRENING RÓWNOWAGI

Trening z BOSU daje nieograniczone możliwości, można ćwiczyć wchodząc, schodząc, skacząc, klęcząc w dowolnym tempie, dowolnych pozycjach .
Dzięki swojej budowie amortyzuje siłę uderzenia w momencie styku stopy z kopułą.

WYKORZYSTANIE BOSU W TRENINGACH

Balans kondycja i wytrzymałość

Na BOSU możesz spacerować, chodzić, biegać, skakać w różnym tempie poprawiając swoją wydolność. Możesz wykonywać proste ćwiczenia lub sekwencje choreograficzne w rytm muzyki. Spalisz dużo kalorii i będziesz się świetnie bawić.

Balans i wzmacnianie

Na BOSU możesz wzmocnić, poprawić wytrzymałość oraz siłę mięśni całego ciała, możesz wykonywać ćwiczenia w różnych pozycjach i płaszczyznach, i to z wykorzystaniem różnego sprzętu jak hantle, tubing, laski. BOSU daje nieskończoną ilość modyfikacji różnych nawet znanych nam dotąd ćwiczeń.

Balans i Flexibility trening

Dzięki BOSU możesz poprawić gibkość ciała, stretching aktywny i pasywny. Stojąc, leżąc, klęcząc, opierając się na kopule lub platformie możesz aktywnie balansować ciałem w różnych kierunkach.

Balans i core trening

BOSU dzięki sprężystej konstrukcji przyczynia się do zaangażowania znacznie większej liczby mięśni podczas treningu.

Ćwiczenia na BOSU wymagają stałej kontroli i napięcia mięśni środka dla utrzymania równowagi, aktywizuą i wzmacniają tzw. core stability.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
Ta strona używa cookies. Czytaj więcej na temat polityki cookies.